بهروان سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال شد
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،‌ رییس فدراسیون فوتبال گفت: ما امانتدار رای اعضای مجمع هستیم و باید برنامه های كوتاه مدت و بلندمدت فدراسیون كه در دستور كار هیات رییسه و كمیته ها قرار گرفته است را به صورت جدی مورد بررسی قرار دهیم تا بستر لازم برای توسعه پایدار فوتبال كشور فراهم شود.

علی كفاشیان افزود: همچنین باید در خصوص تامین منابع مالی و منابع انسانی فدراسیون فوتبال، برنامه های جدیدی را تدوین و به اجرا بگذاریم.

وی گفت: از این پس باید مسابقه های داخلی كشور در رشته های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی را در هر دو قسمت مردان و زنان و به صورتی مطلوب و مطابق با استانداردهای بین المللی سازماندهی كنیم.

كفاشیان تصریح كرد: در ادامه باید توجه ویژه ای به تیم های ملی و رویدادهای مهم پیش رو كه اهمیت بسیار زیادی نیز دارد، داشته باشیم.

در ادامه این جلسه، اعضای جدید هیات رییسه نیز پیشنهادات اجرایی و سیاست گذاری خود را در باره اداره بخش های مختلف این فدراسیون بیان كردند و مقرر شد این پیشنهادها در دستور كار بعدی این هیات قرار گیرد.

در نخستین جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال كه در آن علی كفاشیان، مهدی محمدنبی، سیدهادی آیت اللهی، فریده شجاعی، غلامرضا بهروان، علیرضا رحیمی، شهاب الدین عزیزی خادم، حیدر بهاروند و فریدون اصفهانیان شركت داشتند، بهروان به عنوان سرپرست جدید سازمان لیگ برتر انتخاب شد.

9144 / 1589





:: برچسب‌ها: قدیمی , عکاسی , خورشید ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: